Friday 4 March 2011

feberet song buat masa sekarang.....train-marry me


Memang layan la dengar lagu nie...apa lagi video klipnya....memang penuh dengan interior monologue laa.....hahahaha!! kalau la boleh dapat gf dan terus dapat ajak kawen macam tuuu kan.......ni x,mau becinta bertahun-tahun then terpaksa menempuh segala onak dan lara bersama-sama....kunun jak tuuu cinta mati....hahahhaha! tapi xdanya la cinta mati....itu dari kita mau anggap hubungan tuu macammana samaada mau setia o x.....kalau x mau sakit dengan cinta2 nie....jangan letak harapan yang sangat tinggi pada seseorang.....uiseh!! macam berpengalaman jak saya nie...waakakakaka!!!

Tapi serius suda ni saya mau cakap.....biar la kita bersedia dengan diri yang "berilmu" baru la mulakan suatu perhubungan....nescaya barangsiapa yang terkejar2 cinta itu akan mendapat kekecewaan n kemurungan yang terlampau......hahahahaha!!! saya gurau jak ah.....bercinta la selagi ada peluang....nanti lepas kawen xpayah lagi gatal2 mau becinta sana sini....tuu bukan mau becinta tuu nafsu jak dikejar.....LOL!!

Cinta itu Buta tapi parents kita tidak.....huhuhhu...probably it happens to u all at least once in ur life...jatuh cinta tapi parents x izinkan,kadang2 keputusan parents ada yang benar o x,kadang2 jugak ianya x masuk akal coz suka hati kita la mau kawan dengan sapa2 kan especially mau kawen......heee~tapi apa2pun keadaan genting sebegitu memang amat susah untuk dapatkan 1 keputusan yang muktamad....penyelasaiannya,tanya pada hati,tanya pada diri dan luahkan pada parents kita...kenapa saya mau kawan dengan dia? adakah atas dasar cinta atau cinta nafsu yang membara-bara? adakah anda berteman dengan si dia kerana tekanan dari kawan untuk dapatkan populariti?.............selamat beramal............:-))

No comments:

Post a Comment